×
جدیدترین خبرها

مقاله/ محمود رشنواز
شکوائیه ی جنایت از رژیم صهیونسیتی

  • کد نوشته: 2434
  • ۱۴ اردیبهشت
  • ۰
  • جنایت در جهان متمدن و دنیای ارتباطات، جهان مملو از نعمات و امکانات عالیه است که با پیشرفت های بشری، مقرر بود بهترین جای زندگی در گیتی باشد و برترین مخلوق آن جانشین آفریننده­اش باشد.
    شکوائیه ی جنایت از رژیم صهیونسیتی

    گروه دادبان عدالت_محمود رشنواز دانشجوی دکتری حقوق بین‌الملل، واحد امارات، دانشگاه آزاد اسلامی، دبی، امارات و وکیل دادگستری

    مقدمه 

    جنایت در جهان متمدن و دنیای ارتباطات، جهان مملو از نعمات و امکانات عالیه است که با پیشرفت های بشری، مقرر بود بهترین جای زندگی در گیتی باشد و برترین مخلوق آن جانشین آفریننده­اش باشد. در این وضعیت کشته شدن کودکان بی گناه یا بهتر بگوئیم بی اطلاع و بی دفاع  در راستای کدام یک از اهداف جامعه ی بشری صورت می پذیرد. اصلاح نسل­ها، خاورمیانه ی جدید، نظم جهانی، دهکده ی جهانی و… . مشخص نیست ابزار فعلی و اوضاع کنونی نتیجه ی کدام برنامه ریزی انسان است. شاید هم  به گفته ی کتاب آسمانی «… الْإِنْسَانُ إِنَّهُ کَانَ ظَلُومًا جَهُولًا» به دیگر تعابیر از انسانیت برتری داشته باشد. آنکه می کشد به اندازه ی آنکه سکوت می کند سهیم است و شاید بدتر. جانی دارای هدفی است هر چند من غیر حق، سکوت کننده به دنبال چه چیزی است؟ امروزه آنکه از حق می خواند و حقوق می داند، تکلیفش سنگین تر است و باید جهت دفاع از مظلوم و ممانعت از اضمحلال بشریت، دست به قلم شده و عریضه ای منطبق با مقررات موضوعه ی بشری و عرف جهانی در حمایت از کودکان، زنان و ستم دیدگانی بنویسد که از جنس انسان هستند و ما به صد افسوس شاهد  مرگ آنان و زوال انسانیت هستیم.

    ادامه مقاله را اینجا مطالعه کنید.

    امتیاز به نوشته

    نویسنده: محمود رشنواز

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *