×
جدیدترین خبرها

کمیسر کل آنروا:
چشم‌پوشی بر فاجعه انسانی در غزه غیرممکن است

  • کد نوشته: 1856
  • ۵ آبان
  • ۰
  • فیلیپ لازارینی با بیان اینکه اردوگاه‌ها و مراکز درمانی این سازمان در نوار غزه نمی‌توانند بدون سوخت به کار خود ادامه بدهند، گفت که چشم‌پوشی بر فاجعه انسانی در این منطقه غیرممکن است.
    چشم‌پوشی بر فاجعه انسانی در غزه غیرممکن است

    به گزارش دادبان عدالت،آژانس آوارگان فلسطینی در سازمان ملل امروز (جمعه) گفت که ۵۷ نفر از کارمندان این سازمان در جریان حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، جان خود را از دست داده‌اند.

    «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا با بیان اینکه اردوگاه‌ها و مراکز درمانی این سازمان در نوار غزه نمی‌توانند بدون سوخت به کار خود ادامه بدهند، توضیح داد: «تعداد معدودی کامیون کمک به نوار غزه رسیده ولی تفاوتی برای ساکنان ایجاد نمی‌کنند».

    به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، لازارینی با بیان اینکه چشم‌پوشی بر فاجعه انسانی در نوار غزه غیرممکن است، اظهار داشت: «ما کمک‌ها را به افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند می‌رسانیم. ما به یک جریان مستمر و بدون وقفه کمک نیاز داریم».

    وی با بیان اینکه هرچه جنگ در غزه دیرتر به پایان برسد خطر گسترش درگیری در منطقه غرب آسیا بیشتر می‌شود، افزود: «ما نمی‌توانیم ساکنان غزه را با حماس یکی بدانیم و اینگونه [اظهارات] گمراه کننده است».

    این مقام سازمان ملل درباره حملات جنایتکارانه و کور ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به نوار غزه نیز تاکید کرد: «غیرنظامیان و بیمارستان‌ها باید در هنگام حملات محافظت شوند».

    بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

    طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری بیش از ۷ هزار شهید و بیش از ۱۸ هزار مجروح رسیده است.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *