×
جدیدترین خبرها

یادداشت/ محسن عامری
خوش خدمتی غربگرایان برای اسرائیل و آمریکا

  • کد نوشته: 2400
  • ۱ اردیبهشت
  • ۰
  • جالب است غربگرایانی که امروز فاز عقلانیت برداشته‌اند و می‌گویند نباید با انتقام گرفتن، وارد تله درگیری با اسرائیل شد، همان‌هایی هستند که چند سال قبل، بی‌هنگام غیرتی شده بودند و می‌گفتند ایران باید هرچه سریع‌تر به افغانستان حمله کند و با طالبان بجنگد.
    خوش خدمتی غربگرایان برای اسرائیل و آمریکا

    گروه باشگاه وکلای جوان_دکتر محسن عامری وکیل پایه یک دادگستری؛ بعضی‌ها تشکیک می کنند و می‌گویند مسائل غزه به ما چه ارتباطی دارد؟ فلسطین هرطوری شد شد! یک روایتی از رسول الله که شیعه و سنی آن را نقل کردند وجود دارد که پیغمبر می‌فرماید: «من أصبح و لم‌یهتَمَّ بأمور المسلمین فلیس بمسلم»اگر کسی صبح کند و بمسائل مسلمان‌ها اهمیت ندهد مسلمان نیست، اصلا نمی‌شود گفت به او مسلمان. سعدی خیلی زیبا می‌سراید:

    تو کز مهنت دیگران بی‌غمی، نشاید که نامد نهند آدمی

    یعنی طبق این حدیث پیامبر اگر کسی امروز بگوید غزه هر چه شد شد، بمن ربطی ندارد، من می‌گوید طبق حدیث پیامبر در اسلامت تجدیدنظر کن. بی‌تفاوتی و بی‌دردی نشانه‌ی مسلمانی نیست. امیرالمومنین در اوصاف انسان‌های باتقوا در نهج‌البلاغه خطبه امام ۱۱۰ ویژگی را نام می‌برد، یکی از آنها این است: «قلوبُهم محزونه»انسان باتقوا اینجوری است، یک قلب اندوهگینی دارد، خب انسان باتقوا چرا اندوهگین است، او که دارد کارش را می‌کند نمازش را می‌خواند حرام نمی‌گوید حرام نمی‌خورد، اندوه مال کسی است که بیراهه می‌رود، این کسی که در مسیر است چرا اندوهگین باشد، ای امیرالمومنین چرا قلب‌های آنها اندوهگین است؟ می‌گویند انسان‌های باتقوا درد دیگران را که می‌بینند دردمند می‌شوند، خودش مشکل مالی ندارد وقتی می‌شنود کسی نان شب ندارد خواب از او رخت برمی‌بندد. این سلامت فرد است، خودش سالم است، مریض نیست، وقتی می‌گویند فلانی سرطان گرفته به هم می‌ریزد، همچنین در حدیث دیگری از پبامبر رحمت ص می فرماید:«مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» مطابق این فرمایش وظیفه انسانی و شرعی ماست که به هر مظلوم چه مسلمان یا غیر مسلمان کمک کنیم همانگونه که در برابر رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از مظلومین دفاع کردیم.

    غیر از بعد انسانی و تکلیف شرعی حمایت از فلسطین ، بنظر می رسد این مسئله از نظر امنیتی برای کشورمان ضرورت دارد. همانگونه که همه می دانند و در پرچم رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان آرمان آن قوم متجلی شده، شعار اراضی موعود از نیل تا فرات آنان است یعنی از نیل مصر تا فرات عراق و همسایگی ایران ، اتفاقا داعش هم با همین شعار مشابه (شام و عراق) یعنی تا همسایگی کشورمان دولت جلاد خود را تشکیل داده بود و اگر ما پیش دستی نمی کردیم و در عمق مرزهای کشورهای همسایه آنرا از بین نمی بردیم الآن کشور چنین امنیتی نداشت. کدام عاقل وطن دوست می تواند قبول کند دولت نژاد پرست پلیدی مثل صهیونیست که عمر کوتاه آن مملو از تجاوز به کشور های همسایه و نسل کشی ها و جنایت های گسترده بوده، در مرزهای ما حاضر شود چه کسی می تواند تضمین دهد بعدها مدعی مسجد سلیمان ما نشود و با شعار از معبد سلیمان تا مسجد سلیمان (مثل صدام) با این بهانه به خوزستان نفت خیز ما تجاوز و وارد نشود. خصوصا اینکه چند سال پیش رسما طرح خاورمیانه جدید را اعلام نمودند که طبق آن تمام کشورهای غرب آسیا می بایست در سیطره اقتصادی، فرهنگی ، نظامی آنها باشد. اصلا مطابق تعالیم یهود صهیونیست، غیر از نژاد یهود همه مخلوقات درجه دو خداوند هستند که مثل حیوان می بایست درخدمت منافع این قوم برگزیده و فرزندان خدا قرار گیرند.

    جالب است غربگرایانی که امروز فاز عقلانیت برداشته‌اند و می‌گویند نباید با انتقام گرفتن، وارد تله درگیری با اسرائیل شد، همان‌هایی هستند که چند سال قبل، بی‌هنگام غیرتی شده بودند و می‌گفتند ایران باید هرچه سریع‌تر به افغانستان حمله کند و با طالبان بجنگد. رویکرد دوگانه برخی افراد و گروه ها در حالی است که ماجرای چند سال قبل افغانستان، ربط مستقیمی به ما نداشت و آمریکا پس از سال‌ها سرشکستگی و هزینه دادن نافرجام، افغانستان را تخلیه کرده بود. اما اکنون اسرائیل، چند فرمانده ارشد نظامی ما را در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسانده است. آیا عجیب نیست که غربگرایان داخلی در هر موضع‌گیری، دقیقا همان می‌گویند که اقتضای منافع و نقشه‌های آمریکا و اسرائیل است؟! اگر آمریکا بخواهد ایران را با کشور همسایه درگیر کند، اینها بلافاصله غیرتی می‌شوند و بدون آن که حاضر باشند خودشان بجنگند، در شیپور جنگ می‌دمند. اما اگر اسرائیل، نگران اقدام ایران به تلافی ترور فرماندهانش باشد، خواستار بی‌عملی می‌شوند. البته این حرف که با آمریکا و اسرائیل درگیر نشوید و گزک دست‌شان ندهید، مربوط به امروز و دیروز نیست. اگر مردم و نظام می‌خواستند به طوطیان مقلّد واشنگتن و لندن و تل‌آویو اعتنا کنند، نه انقلاب می‌کردند و شاه و حامیان غربی‌اش را بیرون می‌کردند؛ و نه آمریکا را در منطقه به هزیمت می‌کشاندند، و اسرائیل را به نقطه بی‌بازگشتی می‌رساندند که ده‌ها سیاستمدار ارشد صهیونیست، درباره جدی بودن تکرار «نفرین ۸۰ سالگی حکومت یهود» و ندیدن چند سال آینده هشدار بدهند. مطمئن باشید اصل مجازات روندی است که کشورمان به رهبری حکیمانه امامان انقلاب پیوسته طی چند دهه اخیر برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره، زدن ضربات راهبردی پیاپی و راندن اسرائیل به لبه پرتگاه با موفقیت انجام داده و در تحلیل محافل صهیونیستی به آن اذعان می‌شود. عزیزان مطمئن باشید همانگونه که رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی نابود شد رژیم صهیونسیتی نیز در آینده نزدیک نابود خواهد شد و و صلح و دوستی و مهرورزی همه اقوام و مذاهب در غرب آسیا پایه گذاری خواهد شد. ان شاالله

    امتیاز به نوشته

    نویسنده: محسن عامری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *