×
جدیدترین خبرها

رئیس دستگاه قضا مطرح کرد؛
کشورهای مدعی حقوق بشر مانع از اقدام بین المللی موثر در برابر اسرائیل می‌شوند

  • کد نوشته: 2351
  • ۱۸ اسفند
  • ۰
  • حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان کرد: اگر هم بخواهد اقدامی در عرصه بین المللی صورت بگیرد همان کشور مدعی حقوق بشر ممانعت کرده و وتو می کنند، این وضع اسفبار امروز دنیاست. کجا هستند حقوق دانان و انسان های با وجدان و شرافت؟
    کشورهای مدعی حقوق بشر مانع از اقدام بین المللی موثر در برابر اسرائیل می‌شوند

    به گزارش خبرنگار دادبان عدالت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در کنگره بین المللی اشغال فلسطین اظهار داشت: اینگونه به رخ عالم می کشیدم که اسلام در مقابل حقوق بشر چه وسعت نظر و چه افق دیدی دارد.

    رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: وقتی نگاه می کنیم جنایت های که با شعارهای زیبا صورت می گیرد، یک زمانی ظلم می شد و این ظلم را یک حاکم ظالم مرتکب می شد، اما امروز بدترین جنایت ها را آمریکا و برخی از پول دیگر انجام می دهند و همان ها در سازمان های به اصطلاح حقوق بشری سخن از حقوق بشر می زنند.

    وی افزود: بالاترین جنایت های جنگی، ویران کردن تمام زیرساخت ها یک کشور، تخریب مساجد و اماکن فرهنگی بخش کوچکی از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی است، امروز می بینم عده ای که همه دارایی ها و جان و مالشان در حال تجاوز است اما بسیاری از کشورها روزه سکوت گرفته اند.

    حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بیان کرد: اگر هم بخواهد اقدامی در عرصه بین المللی صورت بگیرد همان کشور مدعی حقوق بشر ممانعت کرده و وتو می کنند، این وضع اسفبار امروز دنیاست. کجا هستند حقوق دانان و انسان های با وجدان و شرافت؟

    وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل در طول غریب به هشت دهه جنایت های بیشماری مرتکب شده است، چرا حامیان این رژیم نباید پاسخگو باشند؟ مردم مسلمان فلسطین را اسرائیل به پشتوانه آمریکا مرتکب شده است.

    رئیس دستگاه قضا بیان کرد: نوزاد یک روزه و حتی یک ساعته، پیرمرد سالخورده و بیماران در بستری و زیر تیغ جراحی مورد بمباران و گلوله های رژیم غاصب قرار می گیرد، در این روزهای زمستانی هیچ گونه وسیله گرمایشی نیست و این مردم در محاصره صد درصدی قرار می گیرند، اما مقاومت می کنند.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *