×
جدیدترین خبرها

در کنگره بین المللی اشغال فلسطین مطرح شد؛
کدخدایی: فشار رسانه ای علیه اسرائیل مهم‌ترین عامل بازدارنده جنایات این رژیم جعلی است

  • کد نوشته: 2354
  • ۱۸ اسفند
  • ۰
  • عضو حقوق دان شورای نگهبان گفت: اگر ساماندهی افکار عمومی کماکان مانند روزهای ابتدایی جنایات علیه اسرائیل ادامه پیدا کند مهم‌ترین عامل بازدارنده این رژیم است.
    کدخدایی: فشار رسانه ای علیه اسرائیل مهم‌ترین عامل بازدارنده جنایات این رژیم جعلی است

    به گزارش خبرنگار دادبان عدالت، عباسعلی کدخدایی عضو حقوق‌دان شورای نگهبان و رئیس کنگره بین المللی اشغال فلسطین اظهار داشت: بحث غزه در این بیش از ۱۵۰ روز همه افراد با وجدان را متأثر کرده است فارغ از اینکه چه دین و فرهنگ و نژادی دارند.

    وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی مسئولین همه انسان ها را در دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه سنگین کرده است.

    کدخدایی خاطرنشان کرد: آنچه ما در حقوق بین الملل داریم از لحاظ نظری حقوق بین الملل یک نظام حقوقی نسبتا غنی است، همانطور که ملاحظه می کنید همکاران دانشگاهی ما پیرامون این مبانی سخنان زیادی گفته اند و ما هم همه روزه با این مبانی در دانشگاه روبه رو هستیم.

    رئیس کنگره بین المللی اشغال فلسطین بیان کرد: تمکین دولت ها به اصول و قواعد بین المللی راهکارهای متعددی دارد و اصول و قواعد بین المللی آن را برای ما مشخص کرده است.

    وی افزود: چرا این روزها می شنویم که مقامات صهیونیستی اعتراض های متعددی به سازمان بین المللی دارد و مطرح می‌کنند جنایات های بیشمارشان در دفاع مشروع تلقی می شود که کاملا غلط است.

    کدخدایی بیان کرد: اگر ساماندهی افکار عمومی کماکان مانند روزهای ابتدایی جنایات علیه اسرائیل ادامه پیدا کند مهم‌ترین عامل بازدارنده این رژیم است، اگر قواعد بین المللی به تنهایی قادر به بازداشتن اسرائیل بود از هما روزهای ابتدایی صهیونیست ها را از جنایت باز می داشت.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *