×
جدیدترین خبرها

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:
تعامل سازنده با قوای سه‌گانه جهت تحکیم منافع نهاد وکالت/ انتقاد‌های سازنده را حتما خواهیم شنید

  • کد نوشته: 2153
  • ۱۸ آذر
  • ۰
  • دکتر حبیب‌زاده مومن گفت: عملکرد ما شان و جایگاه ما را در درون صنف و نزد نهاد‌های بیرونی ترسیم خواهد کرد، در ارتباط با قوای سه گانه تعامل سازنده و عاقلانه را در جهت تحصیل و تحکیم منافع نهاد وکالت جایگزین تقابل‌های بی اثر خواهیم نمود.
    تعامل سازنده با قوای سه‌گانه جهت تحکیم منافع نهاد وکالت/ انتقاد‌های سازنده را حتما خواهیم شنید

    به گزارش دادبان عدالت به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، در جلسه فوق العاده مورخ ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ هیات مدیره دوره سی و دوم کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر بهنام حبیب زاده مومن طی سخنانی گفت:از جناب دکترصفادوست وجناب طالع و اعضای محترم هیات رئیسه برای زحماتی که کشیدند سپاسگزارم، در پنجاه روز گذشته مشکلاتی برای هیات مدیره پیش آمد که موجب تضعیف جایگاه کانون وکلای مرکز و تضعیف اخلاق حرفه‌ای در بین مدیران شد، واقعیت این است که ما مسئول آن هستیم لذا زخم‌ها را ترمیم خواهیم کرد و مدیریت صحیح را باید در آینده نشان دهیم.

    دکتر حبیب‌زاده مومن ادامه داد: تخریب و بی‌حرمتی که در فضای مجازی با آن مواجه هستیم سمی است که در نهاد وکالت وجود دارد و مطمئن باشید هیات رئیسه جدید کانون فضای همدلی را ایجاد و در این حوزه مسیر اصلاحات را طی خواهد نمود.

    وی افزود: عملکرد ما شان و جایگاه ما را در درون صنف و نزد نهاد‌های بیرونی ترسیم خواهد کرد، در ارتباط با قوای سه گانه تعامل سازنده و عاقلانه را در جهت تحصیل و تحکیم منافع نهاد وکالت جایگزین تقابل‌های بی اثر خواهیم نمود. هم شانی رئیس کانون وکلای مرکز با دادستان کل کشور باید حیات و نمود دوباره پیدا کند و به کمک شما عزیزان کانون مرکز در عمل این را نشان‌خواهد داد.

    رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در اولین نطق خود یادآور شد: انتقاد‌های سازنده را حتما خواهیم شنید و امیدوارم عملکردمان موجب ایجاد تعادل در درون و بیرون نهاد وکالت گردد.

    وی با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری مرکز به معنای واقعی کانون مادر خواهد بود و در عمل این موضوع را نشان خواهیم داد، گفت: روابط ما با اسکودا باید به شکل شایسته ترسیم گردد.

    دکتر حبیب‌زاده مومن خاطرنشان کرد: در خصوص اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی لایحه استقلال، ما تعیین تکلیف خواهیم کرد در این مسیر آماده همراهی هستیم حق کارآموزان است که هر چه سریعتر به امور ومشکلات آن‌ها رسیدگی شود و به همین منظور روز شنبه بررسی و تعیین نحوه اجرا مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ در رابطه با اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه قانونی استقلال ۱۴۰۰ در رابطه با کارآموزان در دستور جلسه هیات مدیره قرار خواهد گرفت.

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *