×
جدیدترین خبرها

«اسرائیل‌اینترنشنال» حامی نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

  • کد نوشته: 1846
  • ۵ آبان
  • ۰
  • از گذشته تا امروز صحبت‌هایی پیرامون استفاده ابزاری رژیم صهیونیستی از شبکه «اینترنشنال» به گوش می‌رسید، اما با شروع جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی شاهد هستیم که این شبکه خبری بیگانه فارسی زبان به ابزاری جهت جنگ‌های رسانه‌ای تل‌آویو تبدیل شده است.
    «اسرائیل‌اینترنشنال» حامی نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه

    به گزارش دادبان عدالت به نقل از دفاع‌پرس، شبکه خبری بیگانه فارسی زبان «اینترنشنال» که چند سالی است فعالیت‌های خود را آغاز کرده تا پیش از شروع جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی، وظیفه ناامن کردن فضای رسانه‌ای کشور و ایجاد آشوب با تحریک مردم از طریق تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های نادرست و خلاف واقع را برعهده داشت و در ماجرای آشوب پاییز سال ۱۴۰۱ نیز به خوبی شاهد اقدامات مخرب و حتی تروریستی این شبکه خبری معاند بودیم.

    این در حالی است که کمتر کسی تصور می‌کرد فصل جدیدی از فعالیت‌های رسانه‌ای این شبکه ماهواره‌ای بیگانه فارسی زبان با آغاز جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی رقم بخورد. دقیقا از نخستین لحظات اولیه آغاز این جنگ بود که شاهد بودیم شبکه «اینترنشنال» با پیگیری و انتشار لحظه به لحظه اخبار و رویداد‌های این جنگ حمایت و پشتیبانی علنی و آشکار خود را از این رژیم اشغالگر و نامشروع نمایان کرد.

    اما اگر بخش‌های مختلف خبری ۲۰ روز اخیر شبکه بیگانه فارسی زبان اینترنشنال را دنبال و پیگیری کنیم متوجه نکته‌ای ظریف، اما بسیار مهم و حساس در مسیر ارتباط این شبکه خبری ماهواره‌ای معاند و رژیم صهیونیستی به خصوص نهاد‌ها و سازمان‎های خواهیم شد. در واقع اگر بخواهیم بهتر و شفاف‌تر بیان کنیم باید بگوییم که در حال حاضر شاهد مدیریت موساد به عنوان سازمان اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی بر این شبکه خبری ماهواره‌ای معاند هستیم.

    بر این اساس، با توجه به اسناد مدارکی که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است شاهد بودیم «موساد» به عنوان سازمان اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به منظور مدیریت هرچه بهتر بر شبکه خبری ماهواره‌ای فارسی زبان «اینترنشنال» برخی از عوامل این شبکه خبری معاند را تحت شدیدترین تدابیر امنیتی و با پرواز‌های ویژه نیرو‌های نظامی ارتش این رژیم از آمریکا به «اسرائیل» منتقل کرده است.

    این موضوع زمانی به لحاظ سندیت و راستی آزمایی تائید شد که «رضا محدث» یکی از عوامل شبکه اینترنشال بعد از انتقال از آمریکا به «اسرائیل» در مصاحبه‌ای گفت که «تحت تدابیر شدید امنیتی، با پرواز ویژه اسرائیل که سربازان خود را منتقل می‌کند»، به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده است. او که ظاهرا از این موضوع ذوق زده هم شده بود همراه با شوق فراوانی گفت که «واقعا تجربه جالبی بود. در فرودگاه نیویورک، تدابیر شدید امنیتی، پلیس مسلح و سگ‌های بمب‌یاب، مسافرین اسرائیل را پوشش داده بودند. تجربه اول من در اسرائیل خیلی جالب است.»

    از طرف دیگر درست همزمان با آغاز جنگ میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین شاهد بودیم که «فرداد فرحزاد» یکی دیگر از عوامل و مجریان شبکه خبری ماهواره‌ای فارسی زبان اینترنشال در تل‌آویو مستقر شده است و به صورت لحظه به لحظه آخرین اخبار رویداد‌ها و تحولات این جنگ را در قالب گزارش‌های خبری منتشر می‌کند. موضوعی که به خوبی و روشنی هرچه تمام‌تر نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی کارفرمای این شبکه خبری معاند است.

    حال مسئله بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که «موساد» به عنوان سازمان اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده از شبکه خبری ماهواره‌ای فارسی زبان اینترنشنال برای جنگ‎های رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.

    بر این اساس اگر نگاهی به عمده اخبار و گزارش‌هایی که در این شبکه خبری فارسی زبان معاند تولید و پخش شده است داشته باشیم درمی‌یابیم که خبرنگاران و گزارشگران این شبکه به دفعات فراوان در طول روز اقدام به ارتباط گرفتن با سرزمین‌های اشغالی کرده و در بخش‌های مختلف برنامه خود با کارشاسان رژیم صهیونیستی به گفتگو می‌پردازند.

    در پایان باید به این مهم اشاره کنیم که رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی با علم به اینکه می‌داند و آگاه است که جمهوری اسلامی ایران یکی از حامیان و پشتیبانان اصلی و معنوی گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین است از شبکه اینترنشنال استفاده کرده تا ضمن اینکه یک جنگ رسانه‌ای را بر علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی به راه بیاندازد با تهیه و پخش اخبار و اطلاعات نادرست و مغرضانه فضای داخلی کشورمان و افکار عمومی مردم جامعه ایران را تحت تاثیر قرار بدهد تا به اهداف خود که همانا تعویض ظالم و مظلوم با یکدیگر است دست پیدا کند.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    منبع: دفاع‌پرس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *