×
جدیدترین خبرها

نتایج آزمون وکالت اعلام شد

  • کد نوشته: 1690
  • ۲۶ مهر
  • ۰
  • نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
    نتایج آزمون وکالت اعلام شد

    به گزارش دادبان عدالت، کارنامه قبول‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

    این آزمون روز ۳ شهریور سال جاری به صورت همزمان در ۷۵ شهر کشور و مجموعا ۹۳ حوزه امتحانی برگزار شد و ۱۱۰ هزار داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

    اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سال ۱۴۰۲

    به اطلاع متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج نهایی ‌آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل مشاهده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی:  jazb.23055.ir مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.
    لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.

    انتهای پیام/۳۷۱

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *