×
جدیدترین خبرها

اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ تشکیل پرونده دادند

  • کد نوشته: 1603
  • ۲۱ مهر
  • ۰

  • اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای مرکز برای تشکیل پرونده فیزیکی خود در ساختمان این کانون اقدام کردند. به گزرش خبرنگار دادبان عدالت، اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای مرکز برای تشکیل پرونده فیزیکی خود در ساختمان این کانون اقدام کردند. گروه های دیگر پذیرفته شده در این آزمون […]


    اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ تشکیل پرونده دادند

    اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای مرکز برای تشکیل پرونده فیزیکی خود در ساختمان این کانون اقدام کردند.

    به گزرش خبرنگار دادبان عدالت، اولین گروه پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون وکلای مرکز برای تشکیل پرونده فیزیکی خود در ساختمان این کانون اقدام کردند.

    گروه های دیگر پذیرفته شده در این آزمون به مرور طی هفته های آتی مراحل تشکیل پرونده خود را انجام خواهند داد و طی چدول زمانبندی اعلامی از سوی کانون وکلای دادگستری مرکز آخرین گروه در تاریخ ۹ آذر ماه سال جاری باید برای تشکیل پرونده فیزیکی خود اقدام نمایند.

    بر اساس این گزارش، آزمون ملی وکالت در سال جاری طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بدون ظرفیت عددی در تاریخ ۱۳ مردادماه برگزار شد و از میان غریب به ۹۹ هزار شرکت کننده در آزمون ۱۳۵۰۰ نفر با سهمیه و بدون سهیمه در این آزمون پذیرفته شدند.

    انتهای پیام/

    5/5 - (1 امتیاز)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *