×
جدیدترین خبرها

به گزارش دادبان عدالت، در این دادگاه به دادخواهی خانواده شهدای مدافع حرم مبنی بر مطالبه خسارات مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از اقدامات تروریستی آمریکا و مقامات وقت این کشور برای راه اندازی جبهه‌های گروهک‌های تروریستی داعش، النصره، جیش الظلم رسیدگی شد.

جلسه دادخواهی بیش از ۶۰۰ نفر از خانواده شهدای مدافع حرم از سراسر کشور به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

قاضی حسین زاده گفت: شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی تهران ویژه رسیدگی به این موضوع تشکیل شده و با استناد به قوانین و مقررات، این دادگاه صلاحیت استماع و رسیدگی به دادخواهی خواهان پرونده را دارد.

وکیل «حمیدرضا محمدی» به‌عنوان وکیل مدافع خانواده شهدای مدافع حرم در پرونده رسیدگی به جرایم تروریستی دولت آمریکا اظهار داشت: دولت آمریکا که به حمایت از گروهک‌های تروریستی اعم از جبهه النصره، داعش و .. پرداخته است و این حمایت باعث جنایت به اتباع ایرانی شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: به وکالت از اولیای دم (خانواده‌های شهدای مدافع حرم) خواستار محاکمه دولت آمریکا هستم. دولت آمریکا مطابق با قوانین داخلی و خارجی موجود اعمالی مرتکب شده است که مصداق بارز تروریسم و حمایت از تروریسم است.

وی افزود: بنده اسناد، مدارک و دلایل خود را بعضاً به ضمیمه دادخواست تقدیم حضور دادگاه کرده‌ام و برخی دیگر تصاویری از جنایات هولناک دولت آمریکاست که در صورت اجازه دادگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *