×
جدیدترین خبرها

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران:
حقوق‌دانان انقلابی شکایت مردم از دولت آمریکا را پیگیری می‌کنند/ کودتای ۲۸ مرداد مردم ایران را ۲۵ سال از توسعه محروم کرد

  • کد نوشته: 1905
  • ۹ آبان
  • ۰
  • سردار نقدی گفت: بعد از ثبت شکایات توسط مردم علیه آمریکا مابقی ادامه روند دادرسی توسط حقوق‌دانان که بانی اصلی هستند، پیگیری خواهند کرد. حقوق‌دانان ما شکایت را هم در مراجع داخلی و هم در مراجع بین‌المللی پیگیری می‌کنند.
    حقوق‌دانان انقلابی شکایت مردم از دولت آمریکا را پیگیری می‌کنند/ کودتای ۲۸ مرداد مردم ایران را ۲۵ سال از توسعه محروم کرد

    به گزارش دادبان عدالت به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) در پاسخ به خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس مبنی طرح شکایت از دولت آمریکا به دلیل زمینه‌سازی و طراحی کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: دولت آمریکا بعد از طراحی، ساماندهی و اجرای کودتای ۲۸ مرداد مردم ایران را ۲۵ سال از رشد و پیشرفت عقب انداخت.

    سردار نقدی گفت: دادخواست طرح شکایت از دولت آمریکا توسط حقوق‌دانان مومن و انقلابی تنظیم شده است که در راهپیمایی باشکوه مردم در روز ۱۳ آبان بر روی میز‌های مخصوصی قرار خواهد گرفت تا مردم عزیز ایران بتوانند شکایت خود را به ثبت برسانند.

    وی خاطرنشان کرد: البته متن خلاص شکایت که به صورت جزوه محدودی است در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، زیرا متن اصلی مستندات فراوانی دارد و امکان اینکه در اختیار عموم مردم به صورت فیزیکی قرار بگیرد، نیست، همچنین در روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی‌های سراسر کشور نیز این دادخواست‌ها در اختیار مردم و نمازگزاران قرار خواهد گرفت.

    رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: بعد از ثبت شکایات مابقی ادامه روند دادرسی توسط حقوق‌دانان که بانی اصلی هستند، پیگیری خواهند کرد. حقوق‌دانان ما شکایت را هم در مراجع داخلی و هم در مراجع بین‌المللی پیگیری می‌کنند.

    وی افزود: ما قطعاً تا حصول نتیجه و محاکمه دولت آمریکا این شکایت را پیگیری می‌کنیم و در مرحله از رسیدگی جزئیات کار را به استحضار مردم شریف ایران خواهیم رساند.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *