×
جدیدترین خبرها

در گفت و گو با دادبان عدالت مطرح شد؛
عضو هیأت تحقیق و تفحص از کانون وکلا: قانون تسهیل اگر اشکالاتی دارد، قطعا باید اصلاح شود/ پذیرای طرح ها و پیشنهادات کانون های وکلا هستیم

  • کد نوشته: 1843
  • ۴ آبان
  • ۰
  • محبی نجم آبادی گفت: قانون تسهیل اگر اشکالاتی دارد، قطعا باید اصلاح شود، اما قانون تا زمانی که توسط مجلس نسخ نشده است، باید توسط مجریان اجرا شود.
    عضو هیأت تحقیق و تفحص از کانون وکلا: قانون تسهیل اگر اشکالاتی دارد، قطعا باید اصلاح شود/ پذیرای طرح ها و پیشنهادات کانون های وکلا هستیم

    بهروز محبی نجم آبادی عضو هیأت تحقیق و تفحص از کانون های وکلای دادگستری در گفت و گو با دادبان عدالت، با اشاره به کاهش سطح علمی پذیرفته شدگان وکالت مطابق قانون تسهیل اظهار داشت: ما جایگاه وکلا را رفیع می دانیم مشروط بر اینکه وکیل به رسالت اصلی خود در چارچوب قانون که همان احقاق حق و اجرای عدالت است، عمل کند. همچنین به اعتقاد ما یکی از وظایف خطیر دیگری که به عهده وکلاست حفظ منافع ملی و تضمین حقوق مردم است.

    محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: هیأت تحقیق و تفحص دیروز جلسه ای با موضوع شیوه تعامل با اسکودا برگزار کرد و در پی بحث و گفت و گو همه اعضا تصمیمات جدیدی اتخاذ شد، بنده به کانون های وکلا توصیه می کنم که همکاری صد در صدی با هیأت تحقیق و تفحص داشته باشند، تا بتوانیم کارها را به درستی و به سرعت پیش ببریم.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی گریزی به صحبت های وزیر دادگستری در خصوص اصلاح قوانین راجع به وکالت داشت و گفت: ما با اصلاح قانون هیچ مشکلی نداریم، بلکه این درخواست را بارها مطرح کرده ایم که اگر دوستان پیشنهاد و طرحی برای اصلاح دارند آن را ارئه کنند. قانون تسهیل اگر اشکالاتی دارد، قطعا باید اصلاح شود، اما قانون تا زمانی که توسط مجلس نسخ نشده است، باید توسط مجریان اجرا شود.

    وی افزود: ما پذیرای طرح ها و پیشنهادات کانون های وکلا هستیم و اگر طرح های خوبی بدهند، قطعا برای تصویب آن در مجلس اقدامات لازم را انجام می دهیم.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *