×
جدیدترین خبرها

رئیس سازمان زندان‌ها: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است/ هیئت‌های رسیدگی به تخلفات‌اداری نقش بسزایی دارند

  • کد نوشته: 1571
  • ۱۶ مهر
  • ۰

  • محمدی گفت: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است و در این‌ بین همه همکاران در زندان‌ها با تلاش مضاعف به‌دنبال ارتقای سطح کیفی عملکرد سازمان هستند. به گزارش دادبان عدالت، نشست اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان زندان‌ها باحضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری […]


    رئیس سازمان زندان‌ها: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است/ هیئت‌های رسیدگی به تخلفات‌اداری نقش بسزایی دارند

    محمدی گفت: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است و در این‌ بین همه همکاران در زندان‌ها با تلاش مضاعف به‌دنبال ارتقای سطح کیفی عملکرد سازمان هستند.

    به گزارش دادبان عدالت، نشست اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان زندان‌ها باحضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری برگزار شد.

    رئیس سازمان زندان‌ها در بخشی از این نشست با اشاره به جایگاه این هیئت گفت: نقش و اهمیت هیئت‌های رسیدگی به تخلفات‌اداری در حوزه سلامت‌اداری برکسی پوشیده نیست خصوصا اینکه به‌واسطه صدور آرا و تعیین مجازات می‌تواند نقش موثری بر پیشگیری از تخلفات داشته باشد؛ بنابراین وظیفه‌تان باید با دقت و حساسیت انجام شود و در مسیر عدالت رأی دهید.

    محمدی افزود: زندانبانی یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است و در این‌ بین همه همکاران در زندان‌ها با تلاش مضاعف به‌دنبال ارتقای سطح کیفی عملکرد سازمان هستند. نقش این هیئت‌ها در پیشگیری از ارتکاب تخلفات اداری بسیار مهم است.

    علی دستافر دبیر هیئت عالی نظارت بر تخلفات اداری نیز در بخش دیگری از این جلسه نکات لازم را درخصوص تخلفات اداری ارائه کرد.

    وی در این ارتباط تأکید کرد: یکی از مشکلات عدم آشنایی کارمندان با دایره موضوعی تخلفات اداری است، بنابراین امر آموزش باید در قالب نشست‌ها و یا همایش‌ها در سطوح مختلف پوشش داده شود تا شاهد کاهش تخلفات باشیم.

    انتهای پیام/

    امتیاز به نوشته

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *