×
جدیدترین خبرها

نماینده مجلس شورای اسلامی: مصوبات اخیر مجلس در خصوص نهاد وکالت بی اساس و غیر کارشناسی است/ در حق وکلا اجحاف شد

  • کد نوشته: 1468
  • ۸ مهر
  • ۰

  • طهماسبی گفت: به اعتقاد من انتقادات جامعه وکلای کشور و حقوق‌دانان نسبت به این مصوبات به حق است، با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قوانین موخری که طی روزهای گذشته مصوب شد در حق نهاد وکالت اجحاف شد. «فرهاد طهماسبی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دادبان عدالت، در واکنش به […]


    نماینده مجلس شورای اسلامی: مصوبات اخیر مجلس در خصوص نهاد وکالت بی اساس و غیر کارشناسی است/ در حق وکلا اجحاف شد

    طهماسبی گفت: به اعتقاد من انتقادات جامعه وکلای کشور و حقوق‌دانان نسبت به این مصوبات به حق است، با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قوانین موخری که طی روزهای گذشته مصوب شد در حق نهاد وکالت اجحاف شد.

    «فرهاد طهماسبی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دادبان عدالت، در واکنش به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی راجع به نهاد وکالت اظهار داشت: به اعتقاد من انتقادات جامعه وکلای کشور و حقوق‌دانان نسبت به این مصوبات به حق است، با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قوانین موخری که طی روزهای گذشته مصوب شد در حق نهاد وکالت اجحاف شد.

    طهماسبی گفت: نهاد وکالت باید چارچوب خود را داشته باشد و به این شکل که مانند صنف میوه و تره بار مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد آسیب زننده است، این رویه و این نوع قانون‌گذاری که توسط کمیسیون جهش تولید صورت می‌گیرد به منزله نادیده گرفتن حقوق ملت است.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه کمیسیون جهش تولید بی اساس، غیر کارشناسی و غیر تخصصی است، معتقدم این موضوعات صرفاً باید از طریق کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

    وی در پاسخ به این سوال که علت ورود اقتصاددان‌ها و کمیسیون‌های اقتصادی به موضوع وکالت چیست؟ گفت: واقعاً من هم این موضوع را نمی‌دانم، معمولا این اتفاقات در پی گعده‌هایی است که برخی از نمایندگان ایجاد می‌کنند.

    انتهای پیام/۳۷۱

    4.3/5 - (6 امتیاز)

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *